Thursday, July 12, 2007

Bog na partijskom zadatku !!



Ta nesritna kriza vlasti u Splitu, umisto izborima (šta bi bilo metmoreč ka ljudsko rišenje), razrišena je uz Božju pomoć, priko Božji posrednika, ( prema Hr.Businessu ) pri čemen je Božji glasnik anđeo Jerko Gabrijel Rošin ima glavnu rič.

Iza posljednjih smjena u gradskim vlastima Splita stoji Ivo Sanader, zajednička je ocjena većine političkih analitičara. Neopozivu ostavku donedavnog gradonačelnika Zvonimira Puljića i ustoličenje javnosti nepoznatog HDZ-ovca Ivana Kurete u gradonačelničku fotelju po Sanaderovu je nalogu proveo Jerko Rošin, splitski arhitekt i urbanist, jedan od najbližih Sanaderovih prijatelja, a odnedavno potpredsjednik splitskog HDZ-a, koji, prema pisanju Globusa, smatra da "Sanadera vodi Božja ruka".

Zbogradičega je juopće izbila kriza jasno more biti samo Splićanima, jerbo oni nesritni jarboli i baldakini na rivi su bili samo povod. „Velomišćani“ i ADZ ne daju vlast iz ruk, doklen god se ima još šta za oglodat. Izbori su uvijek neizvisni, nepridvidivi, pa zašta se s tizim opterećivat.

Jerka Gabrijela Rošina je Sanader uveja u Božje svere kad ga je s početka 2004 imenova pridsidnikom Vladina „Savjeta za prostorno uređenje“. Mada je prin tega stalno ponavlja da ga pulitika ne zanima, da nije član ikakve stranke, uoči poslidnjih izbor prominija je mišljenje - i učlanija se u ADZ.

Zašto - kaže sam Rošin?

"Zato što imam apsolutno povjerenje u ono što predsjednik HDZ-a i Vlade radi. I zadnji stranački sabor potvrdio je da HDZ sa Sanaderom na čelu na najbolji mogući način zadovoljava moj svjetonazor, da mi je blisko to što radi i kako razmišlja. U Sanadera vjerujem i naprosto mi se čini kao da ga Božja ruka vodi".

Poznato je da je posebita Božanska osobina bit u isto vrime na raznin mistima, siditi na više razni stolica pa baš na to lipo ukazuje i dokazuje postojanje i dilovanje blaženika Jerka Rošina, oliti Gabrijela, božjeg odabranika i glasnika.

Splitski arhitekt u poslovnom je odnosu s poduzetnikom Željkom Kerumom, za kojeg je napravio projekt rekonstrukcije hotela Marjan, ali je u isto vrijeme prijatelj nekolicine političara s Liste Velog mista, koje je Kerum nedavno oštro napao i prozvao "kokošarima" .

Ma ne triba se priveć ozirati na soćijalne dimenzije i egzištencijalne probleme virnika, koji su samo slučajno i porezni obveznici (jerbo u isto vrime financiraju Rošinovu plaću, Velomišćanske bravure, pa i samu Crikvu ka Božju ustanovu). Kad se Rošina pita o Kerumovom odnosu prema njegovin zaposlenima Gabrijel sam kaže:

"On vjerojatno radnu snagu plaća upravo onoliko koliko misli da na tržištu treba plaćati, a tako valjda misli i Konzum i Lidl i ostali. Ušli smo u kapitalizam koji je nostalgičan u odnosu na bivšu državu u kojoj je navodno socijalna komponenta bila izraženija".

Nasuprot ton vrimenu, kad je vlada najcrnji komunistički mrak, zbogradičega je sam Bog lično mora po zemlji odati da bi štitijo dostojanstvo i dobar život svoji ovac i koz (barenko iz perspektive ne samo Kerumovih radnika), eto sada je zavladala svitlost koju rasiplju Božji poslanici, i oni bi sad tribali lipo objasniti „stoci zitnog zuba“ (ma oni ni volovi nisu), da je Kerumu dozvoljeno ka i Jupiteru, ono šta njima nije. Jerbo je i sam Kerum Božji pomazanik - jerbo ga anđeo Gabriel Rošin posebno cini. A jopet i rad posebne i znakovite božanske osobine Kerumove (tj. ima Kerum para, a oduvik je poznato, jošte od Mojsijeve „zlatne teladi“ da se na puno mist i pare Bogom nazivju, a najčešće pare Boga skroz zaminjuju). Gabrijel Rošin je u to sasma sikur kad kaže:

"Kerumu pomažem jer on zaslužuje da mu se pomogne, jer Kerum velik novac donosi u Split, daje Splitu kruha, ali i objektivno, uvrijedio je neke moje druge prijatelje, no neću se time opterećivati".

Je zaista, šta je nikoliko dobri prijateja prema Kerumu. Ništa!
Šta je tu i tamo jena briškula s takim prijatejima na Matejuški (za najviše „žmul“ vina) suprot skupocinim, i vele-važnim i visoko-intelektualnim „igrama“ koje se s punim guštom moredu igrat s božjin pomazaniciman u likoviman Keruma (spliskog spasiteja), oli onizir „Velemišćana koji od Smoje“ (sada se u grebu okriće!) samo ime stranke posudiše (ma su oni bili lukavi pa priminili onu staru narodnu „o pokojniku sve najboje ali ništa po njegovom“). Kad su Božji posli u igri, ne postavjadu se privelika pitanja.

Eh, Jerko, Jerko, ti si Petar na kojem će Bog sagraditi Crikvu svoju! Samo narod još triba svatit i sagledat di je ti Bog, ko je on i di ima njegovi agenat!

A Split bi najboje bilo poravnati, pa umisto njega učiniti velebno dilo Božije, novij i starije (ka šta je zna reć, pomazanik jedne druge Crikve, a čuveni kamiondžija i kolega gradonačelnik trebinjski!).

No comments: